Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Apskaita>Išlaidos
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Išlaidos

  
 
 
1234567
Aprašymas

Įvadas. Kokybės išlaidų klasifikacija. Atitikties išlaidos. Neatitikties išlaidos.

Ištrauka

Nuomonė, kad geros prekės gali būti pagamintos tik didelių išlaidų sąskaita, taigi brangios, yra tradicinės vadybos mitas. Pažangiausia pasaulio patirtis paneigė šį mitą. Ateitis priklauso toms įmonėms ir organizacijoms, kurios sugebės patenkinti išrankiausių klientų esamus ir numatomus geros prekių arba paslaugų kokybės poreikius mažiausia kaina.
Yra nuomonių, kad kokybės išlaidos dažnai sudaro nuo 20 iki 30 proc. pardavimų kainos. Daug nuostolių įmonė gali patirti dėl nepatenkintų produktų vartotojų.
Yra įvairių metodų kokybės išlaidoms rinkti ir apdoroti, nes kiekviena kompanija šią veiklą plėtojo savaip, remdamasi savais poreikiais. Kokybės išlaidų apskaičiavimas ir analizavimas yra geriausia priemonė organizacijos augimo galimybės atskleisti, remiantis kokybės gerinimu. Tai padeda kurti tobulinimomechanizmą. Kokybės išlaidos yra mokymosi priemonė, reikalaujanti tam tikro išsilavinimo, kad būtų galima efektyviai prisidėti prie įmonės veiklos. Įmonių vadovai turi ne tik palaikyti tokį mokymąsi, bet ir patys dalyvauti šiame procese, šitaip pažymėdami kokybės išlaidų skaičiavimo svarbą.

Galima išskirti tris kokybės išlaidų sistemos kūrimo žingsnius:
1) išlaidų klasifikavimas
2) dėmesys problemų prevencijai
3) matavimai ir stebėjimai
Yra trys svarbiausios kokybės išlaidų kategorijos: įvertinimo, prevencijos
išlaidos ir nuostoliai. Įvertinimo ir prevencijos išlaidos dažniausiai vadinami atitikties išlaidomis, o nuostolių išlaidos skirstomi į vidinių ir išorinių nuostolių išlaidas.
Dar mažai firmų, net išsivysčiusiuose kraštuose, turi metodikas kokybės išlaidoms apskaičiuoti. Šių išlaidų poveikis firmos sugebėjimui konkuruoti auga. Šių šalių vadovai suprato, kad konkurencijoje svarbus veiksnys yra sugebėjimas valdyti kokybės išlaidas. Daugeliui įmonių tai gali lemti išlikimą rinkoje.
Apskaičiuoti ir analizuoti kokybės išlaidas reikia dėl šių priežasčių:
sužinoti, kiek nuostolių patiriama dėl prastos kokybės:
nustatyti, kur atsiranda didžiausios išlaidos;
išsiaiškinti, kaip sekasi tobulinimas.
Pateikiami šie kokybės išlaidų paradoksai:
• kokybė nieko nekainuoja;
• kainuoja ne kokybė, o jos stoka.
Siekiant sužinoti, kokių nuostolių patiriama dėl įmonės veiklos prastos
kokybės, nustatyti, kuriose įmonės ar bet kurios kitos organizacijos grandyse susidaro nuostolių dėl blogos veiklos kokybės, būtina analizuoti blogos kokybės išlaidas. Tokia analizė taip pat labai svarbi, kai įgyvendiname kokybės vadybos projektus, kad išmatuotume veiklos kokybės tobulėjimo lygį pinigine išraiška. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-11
DalykasApskaitos referatas
KategorijaApskaita
TipasReferatai
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis12.37 KB
Autoriusvendetta
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus technologijų ir dizaino kolegija
FakultetasTechnikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Islaidos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 6 puslapiai 
  • Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą