Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Apskaita>Masinio aptarnavimo sistemų teorijos praktinis taikymas (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Masinio aptarnavimo sistemų teorijos praktinis taikymas (2)

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Masinio aptarnavimo teorija. Pagrindinė dalis. Verbalinis uždavinio modelis. Matematinis uždavinio modelis. Kompiuterinis uždavinio sprendimas. Rezultatų analizė. Galimų sprendimo priėmimo situacijų nagrinėjimas ir sprendimo priėmimas. Išvados.

Ištrauka

Bet kurios įmonės vystymasis ir konkurencingumas daug priklauso nuo sėkmingo gamybinių išteklių valdymo. Būtent tai yra pagrindinė operacijų valdymo mokslo paskirtis.
Operacijų valdymas- tai sudarymas organizacinės sistemos, užtikrinančios medžiagų, žmogiškųjų išteklių, įrenginių, patalpų efektyvų panaudojimą, gerinant gaminius ar teikiant paslaugas.
Operacijų valdymas- tai mokslas tiems, kas tiesiogiai susiję su gamybinių procesų ar paslaugų tiekimo valdymu. Pagrindinis šio mokslo tikslas- pridėtinės vertės kūrimas ir produkcijos konkurencingumo didinimas, siekiant geresnio vartotojų poreikių patenkinimo.
Operacijų valdymo uždavinių modeliavimo metodikoje naudojamas inžinerinis požiūris, derinant uždavinio matematinį ir kompiuterinį sprendimą.
Modelio parinkimas priklauso nuo mūsų keliamo tikslo ir nuo to, kokią užduotį spręsime.

Šiame darbe nagrinėsiu masinio aptarnavimo sistemų uždavinį.


Vienas pirmųjų masinio aptarnavimo sistemų srities darbų buvo 1907 m. išspausdintas A.Johanseno veikalas "Laukimo laikas ir iškvietimų skaičius". Tikruoju pradininku laikomas A.K.Erlangas, 1909 m. išleidęs veikalą "Tikimybių teorija ir telefoniniai pokalbiai". Jame autorius aprašė automatinio telefoninio ryšio mazgo tyrimus.
Pagrindinis masinio aptarnavimo teorijos tyrimų objektas yra paraiškų srautas ir jo aptarnavimo efektyvumas.
Paraiška (aptarnavimo paraiška)- tai tam tikro objekto poreikis būti aptarnautam.
Paraiškų srautas, patekęs į masinio patarnavimo sistemą, turi būti aptarnaujamas. Paraiškos į sistemą patenka atsitiktiniu laiku, viena paskui kitą.
Paraiškos į sistemą ateina nereguliariai, t.y. intervalai tarp jų patekimo į sistemą yra atsitiktiniai. Paraiškų aptarnavimo trukmė taip pat gali būti įvairi: viena paraiška aptarnaujama ilgiau, kita trumpiau. Aptarnavimo kanalo laidumas gali neatitikti ateinančių paraiškų skaičiaus. Būtent dėl šių priežasčių sistemose susidaro eilės.
Eilė- tai paraiškų, išdėstytų viena paskui kitą ir laukiančių aptarnavimo , seka.
Eilės disciplina- tai taisyklės, pagal kurias paraiška patenka į aptarnavimo kanalą. Paraiškos atrinkimo taisyklė arba jų aibė reglamentuoja paraiškos atrinkimo aptarnauti tvarką. Esminę įtaką sistemos charakteristikoms turi tinkamas parinkimas šių taisyklių: paraiškų skaičius eilėje, vidutinis laukimo laiko nuokrypis, aptarnavimo efektyvumas ir kt.
Yra įvairių paraiškų atrinkimo taisyklių: ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-10-19
DalykasApskaitos kursinis darbas
KategorijaApskaita
TipasKursiniai darbai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai10
Dydis38.4 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/Dėstytojasdoc. dr. Valdas Pukas
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Masinio aptarnavimo sistemu teorijos praktinis taikymas (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 11 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • doc. dr. Valdas Pukas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą