Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Apskaita>Auditorių santykiai su klientais
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Auditorių santykiai su klientais

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Audito supratimas. Auditinės veiklos būtinumas. Auditorių ir audituojamųjų santykiai. Sutartis atlikti auditą. Audito įmonės laiško klientui pavyzdys. Auditorių ir kliento darbuotojų santykiai. Medžiaga, kurią reikia pateikti iki audito pradžios. Auditorių ir audito įmonių atsakomybė. Kliento priėmimo ir išlaikymo procedūros. Audito darbo dokumentai. Išvados.

Ištrauka

Tačiau pažymėtina, kad audito atsiradimo užuomazgos, jo pradžia siejama ne su vyriausybine politika, o tiesiogiai su įmonės vadovų ir jų akcininkų tarpusavio santykiai. Greitai paaiškėjo, kad įsteigtų akcinių bendrovių vadovų, tiesiogiai valdančių įmonę, ir akcininkų, finansuojančių jų veiklą, interesai gerokai skiriasi. Pirmųjų pagrindinis tikslas yra gauti kuo didesnį pelną ir jį panaudoti savo tikslams, antrųjų - dividendus. Pirmieji derinti šiuos interesus pradėjo buhalteriai, kurių pagrindinis uždavinys buvo garantuoti, kad visi rodikliai apskaičiuoti tiksliai.
Galima skirti 3 svarbiausias tendencijas, kurios išryškėjo pasaulinėje audito raidoje ir yra būdingos daugeliui pasaulio šalių:
1. Pirmaisiais dešimtmečiais auditas buvo traktuojamas tik kaip finansinių ataskaitų patikrinimas ir jų tikrumo ir tikslumo patvirtinimas.
Tokioje stadijoje iš esmės yra visų buvusių socialistinių šalių dabartinė audito būklė.
2. Nuo XX a. vidurio (praktiškai nuo 1969 m.) vis labiau akcentuojamas sisteminis - orientacinis audito pobūdis. Daug dėmesio skiriama įmonių valdymo sistemos, ypač vidinės kontrolės efektyvumui.
3. Pastaraisiais metais labai daug dėmesio skiriama galimai audito rizikai ir galimybėms ją sumažinti.

Užsienio literatūroje kontrolinei veiklai apibrėžti vartojamas žodis "auditas". Tiek valstybinių, tiek nepriklausomų auditorių veikla, tiek kontrolė pačiose įmonėse vadinama auditu. Tačiau šalia termino "auditas" naudojami žodžiai "kontrolė", "patikrinimas" ir "revizija". Ten, kur auditas suprantamas kaip kontrolė bendrai, atskirai yra išskiriami:
• auditas pagal įstatymą;
• privatus auditas.
Privalomą arba auditą pagal įstatymą kasmet reikia atlikti tose įmonėse, kurias įstatymas įpareigoja skelbti savo finansines ataskaitas. Jo apimtis ir tikslai yra nustatyti įstatymų ir keisti neturi teisės nė įmonės vadovybė, nė akcininkai, nė patys auditoriai. Privalomą auditą atlieka nepriklausomi auditoriai.
Privataus arba laisvo audito pobūdis ir apimtis priklauso nuo kliento interesų.
Ten, kur auditas neskirstomas į privalomąjį ir laisvą, jis suprantamas kaip įmonės apskaitos finansinės atskaitomybės oficialus patvirtinimas ir įvertinimas, taip pat kontrolinės paslaugos ir konsultacijos, teikiamos pagal sutartis.
Audito būtinumą lemia rinkos santykiai. Tuomet susiklosto tokios aplinkybės, kurioms esant be audito negalima išspręsti visų problemų. Svarbiausios yra tokios:
1. Dirbant kolektyviai, reikalingas tarpusavio pasitikėjimas ir garantija, kad visi kolektyvo nariai ir ypač tie, kurie disponuoja pinigais ir materialinėmis vertybėmis, sąžiningai vykdo savo pareigas;
2. Sprendžiant turtinius ginčus tarp pačių įmonių, arba tarp įmonių ir atskirų asmenų. Tokie ginčai paprastai vyksta tada, kai kuri nors pusė nevykdo įsipareigojimų arba kita veikla padaro turtinę žalą kitai pusei. Tada tenka nustatyti, kokių įsipareigojimų nebuvo paisoma, kokie veiksmai prieštarauja galiojantiems įstatymams ir sutartims ir kokia dėl to padaryta turtinė žala;
3. Sprendžiant pasitikėjimo įmonės finansinėmis galimybėmis klausimą. Kreditoriams, akcininkams yra svarbu žinoti, kokia finansinė būklė tų įmonių, į kurias įdėjo arba numato įdėti savo kapitalą. Be to, statistikos ir kt. valstybės įstaigos turi turėti garantiją, kad įmonių ataskaitos yra teisingos;
4. Vykdant įvairias operacijas, susijusias su turto padalinimu, naudojimu, kai prireikia objektyvios ir pagrįstos informacijos apie turto kiekį, kokybę, vertę. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-12-07
DalykasApskaitos referatas
KategorijaApskaita
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis20.08 KB
AutoriusLalaila
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Auditoriu santykiai su klientais [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą